Повернення, обмін товару.

Як обміняти чи повернути товар, який не підійшов, не сподобався?

У яких ситуаціях я можу повернути товар?

Ви можете повернути новий товар без слідів експлуатації протягом 14 днів після покупки.

Зверніть увагу: не всі категорії товарів підлягають поверненню згідно із Законом «Про захист прав споживачів».

Можна повернути товар, якщо:

  • при огляді нового товару вам не підійшов колір чи розмір;
  • товар не такий, як ви очікували;
  • товар не відповідає опису чи фото;
  • товар неналежної якості.
Важливо! Товар не повинен втратити товарний вигляд. Має бути збережено упаковку, товарний чек (або видаткову накладну), гарантійний талон.

Як повернути товари належної якості?
Переконайтеся, що з моменту покупки минуло не більше 14 днів, не рахуючи дня покупки.

Перевірте, будь ласка, відсутність Вашого товару у Переліку товарів належної якості, що не підлягають обміну або поверненню:

Товар не має ознак використання та пошкоджень, у повній комплектації (як на момент придбання), збережено його товарний вигляд та всі споживчі властивості (товар включається, всі функції робітники).

Підготуйте, будь ласка, всі необхідні документи:

  • Документ, що підтверджує покупку, виданий Продавцем (акт прийому-передачі / накладна / чек або інший документ виданий Продавцем, що засвідчує факт покупки)
  • Гарантійний талон
  • Документ, що засвідчує особу
  • Ідентифікаційний податковий код (ІПН)
  • Банківську картку або актуальні реквізити карткового рахунку (у разі оплати купівлі банківською карткою)
Зверніться до нас:

  • за телефоном - +380967709908
  • через кнопку зв'язку в магазині, вибравши доступний месенджер або чат
  • електронною поштою — info@articool.com.ua
Ви можете повернути товар належної якості, який придбали в інтернет-магазині articool.com.ua, який був відвантажений Вам Продавцем, з метою обміну на інший товар або повернення коштів. Для цього надішліть, будь ласка, нам товар у повній комплектації через перевізника Нова Пошта.

Для інформації:

Стаття 9. Права споживача на придбання товару належної якості Закон України «Про захист прав споживачів»

З будь-яких додаткових питань будемо раді відповісти Вам за телефоном +380967709908.

Які товари належної якості не можна повернути?
 
Крім товарів, що були у вжитку, згідно із Законом України «Про захист прав споживачів» повернути також не можна:

  • продовольчі товари, лікарські препарати та засоби, предмети сангігієни
  • фотоплівки, фотопластинки, фотографічний папір
  • корсетні товари
  • парфумерно-косметичні вироби
  • пер'яно-пухові вироби
  • дитячі іграшки м'які
  • дитячі іграшки гумові надувні
  • зубні щітки
  • мундштуки
  • апарати для гоління
  • помазки для гоління
  • гребінці, гребінці та щітки масажні
  • сурдини (для духових музичних інструментів)
  • скрипкове підборіддя
  • рукавички
  • тканини
  • тюлегардинні та мереживні полотна
  • килимові вироби метражні
  • нижня білизна
  • постільна білизна
  • панчішно-шкарпеткові вироби
  • товари в аерозольній упаковці
  • друковані видання
  • лінійний та листковий металопрокат, трубна продукція, пиломатеріали, погонажні (плінтус, лиштва), плитні матеріали (деревноволокнисті та деревостружкові плити, фанера) та скло, нарізані або розкроєні під розмір, визначений покупцем (замовником)
  • аудіо-, відеокасети, диски для лазерних систем зчитування із записом виробу з натурального та штучного волосся (перуки)
  • товари для немовлят (пілушки, соски, пляшечки для годування тощо) інструменти для манікюру, педикюру (ножиці, пилочки тощо)
  • ювелірні вироби з дорогоцінних металів, дорогоцінного каміння, дорогоцінного каміння органогенного утворення та напівдорогоцінного каміння

Як повернути товари неналежної якості
Товари неналежної якості, що були у вжитку, без документів, що підтверджують покупку в магазині articool.com.ua, повернуті бути не можуть.